Subject: FW: Ettevõttevälise hädaolukorra lahendamise plaani avalikustamine ja kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 09:23:58 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Vastus kirjale on manuses.

Lugupidamisega

Jüri Järvet

Juhatuse liige

Balrock OÜ

From: Päästeamet [mailto:[email-masked]]
Sent: Tuesday, July 23, 2024 12:56 PM
To: Airok OÜ Hapniku LPG ladu; Alexela AS Reola vedelgaasiterminal; Balrock 
OÜ Võerdla lõhkematerjaliladu; Baltic Oil Service OÜ; DBT AS BCT terminal; 
DBT AS Muuga terminal; Dekoil OÜ; Enefit Power AS Õlitööstus; Estonian Cell 
AS; EuroChem Terminal Sillamäe AS; Henkel Balti Operations OÜ; Hromium OÜ; 
Ilutulestiku Keskus Arnika OÜ; Kiviõli Keemiatööstuse OÜ; Liwathon E.O.S. 
AS; Milstrand AS; Nord Terminals AS Paldiski terminal; Nord Terminals AS 
Sillamäe terminal (põhiterritoorium); Nord Terminals AS Tallinna terminal; 
NPM Silmet OÜ; Olerex Terminal AS; Orica Eesti OÜ; Palsteve OÜ; Propaan AS; 
Silsteve AS; Terminal AS; Muuga Storage Terminal OÜ ; VKG Oil AS; VNK AS; 
Voglers Eesti OÜ Kunda LM ladu; Wolf Group OÜ Krimelte tootimisüksus
Subject: Ettevõttevälise hädaolukorra lahendamise plaani avalikustamine ja 
kooskõlastamine

PÄÄSTEAMET

Tere!

Teile on saadetud Päästeameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument 
Ettevõttevälise hädaolukorra lahendamise plaani avalikustamine ja 
kooskõlastamine, mis on registreeritud 23.07.2024, numbriga 7.2-1/4873.

Kontaktinfo

E - R 8.15-17.00, R 8.15-15.45
aadress: Raua 2, 10124 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 628 2000